4 ani!


Au trecut 4 ani, de cand am ales sa il urmez cu adevarat pe Dumnezeu, 4 ani in care am trecut ptin multe, nu zic ca au fost 4 ani usori dar au fost frumosi.

botezImi amintesc si acum clipa aceea in care am ales sa fac acest pas, Eram la Biserica agape din Timisoara la conferinta GENERATIA IOSUA, si in a doua zi de conferinta pasttorul biserici a zis ca: Astazi seara se va face botez si cine vrea sa faca acest botez sa vina deoparte si sa vorbim cu ei, si nu am stat pe ganduri si am plecat direct si hotarat sa fac acest botez aici si acum, am ajuns in locul respectiv unde a spus si l-am vazut pe pastor si am zis gata ma duc la el si ii spun ca vreau sa fac botez astazi. si mi-a spus ca trebuie sa dea un interviu, dar dupa ce termina pot sa vorbesc cu el despre asta. satan desigur ca si-a bagat coada acolo si a vrut ca eu sa astept si sa ma satur de asteptat si sa plec, dar nu am facut-o, am asteptat acolo cred ca 20 de minute care au trecut foarte greu.

Dupa ce am ajuns sa vorbesc cu pastorul de la biserica si i-am zis ca eu vreau sa fac acest pas, a zis ok. o sa chiem pe cineva sa despre in ce consta si sa imi dea niste haine, pentru ca eu nu stiam ca va fi botez acolo deci nu aveam nimic, si seara aceea a fost ceea mai frumoasa. 23.mai.2010 o zi care nu o sa o uit.

certificat botez

Biserica agape din Timisoara este la inima mea si acolo ma simt ca si acasa, pentru ca acolo am petrecut clipe frumoase.

Ii multumesc Lui Dumnezeu ca el ma ales din lumea aceasta, daca trebuia eu sa aleg sigur nu alegeam ce trebuie.

 

Lasă un răspuns

