Inchinarea libera Inaintea Lui Dumnezeu


De multe ori noi oamenii urmam niste traditi, fie ca asa vrem fie asa am fost invatati de mici, mie NU imi place sa urmez o traditie si sa fac asa cum credi uni ca este mai bine sa fac.

Genul acesta de inchinare imi place, poate unora vi se pare deplasat sau ca nu e la locul lui acest gen de inchinare, dar nu am gasit in biblie ca Dumnezeu sa zica uite asa trebuie sa te inchini si nu asa, bine vorbeste despre cei care o fac sa se vada ca el se roaga si se inchina si spune sa nu facem asa.

Eu cred ca atunci cand esti inaintea Lui Dumnezeu trebuie sate simti liber si sa stai inaintea Lui cum simti tu, daca tu simti sa stai in picioare sau sa stai jos inaintea Lui eu zic ca accea este adevarata inchinare, atucni cand esti liber, si nu te gandesti ca ce zice cel de langa mine sau ce zice pastorul.

Bisericile din ziua de azi sunt majoritatea conduse de oameni mai invarsta care au trait in comunism care si-a lasat amprenta, eu cred ca bisericile ar trebui sa fie conduse si de cei tineri care sunt trimisi de Dumnezeu si sa fie ei liberi sa se inchine asa cum simt ei, nu doar sambata sau in alta zi cnd este o zi de tineret si atunci stai inaintea Domnului tot cum stai de oicei de frica sau teama.

Recunoastem sau nu sunt biserici care urmeaza o traditie si uita sa il urmeze pe Dumnezeu.

Multi ma intreaba: Tu mai mergi la biserica? si le raspund fara sa imi fie teama ca NU, si abia astept sa ma intrebe de ce? pentru ca atunci pot sa le spun ca bisericile din ziua de azi urmeaza o traditie la fie care program, si va zic since ca nu exista exceptie. (din pacate)

Voi merge la o biserica atunci cand voi gasi una in care sa ma simt liber, in care sa nu simt ca cel de langa mine se uita urat ca eu stau in picioare cu mainile ridicate si ma rog, vreau o biserica libera o biserica in care nu se urmeaza o traditie, ci acolo se merge doar dupa Dumnezeu!

Ma rog ca Dumnezeu sa ridice tineri din biserici si sa se simta liberi si sa mearga la biserica unde se vor simti liberi, sau Dumnezeu sa puna ajute la construirea si conducerea unei biserici unde nu se urmeaza traditi unde esti liber sa stai cat vrei chiar si 5 minute si nimeni sa nu te judece, ci sa se roage pentru tine.

dai un like la pagina de facebook unde imi voi mai scrie ceea ce gandesc eu, poate nu tot tipul am sa pun pe blog ceea ce gandesc.  Jurnalul Meu cu Dumnezeu  <<<–- Like!!!

Lasă un răspuns

