Dragostea lui Dumnezeu


De câteva zile vad dragostea lui Dumnezeu în viata mea, eram „cazut” spiritual și îmi puneam diferite întrebări, pana într-o zi când am ales sa ma rog și sa ii spun lui Dumnezeu va m-am saturat sa fiu așa și ca vreau sa îmi vorbească și sa îl simt, și sincer nu ma așteptam să se schimbe ceva dar Dumnezeu ma binecuvântat foarte mult încât am simțit prezenta lui lângă mine și simțeam ca el îmi vorbea asa cum eu mi-am dorit.

Eu am cerut lui Dumnezeu sa ma prelucreze sa ma treacă prin încercări și sa ma intareasca, cam de doi ani de zile numai asta cer, și ma bucur ca se intampla asta pentru ca asta e singura cale prin care pot sa devin ceea ce Dumnezeu vrea sa fiu, am căzut și m-am ridicat de multe ori, dar niciodată nu m-am gândit sa ma las bătut și sa renunț la Dumnezeu sau la „dorința” de a ma trece prin încercări, Și astăzi când am citit din Biblie simt ca Dumnezeu a avut ceva special pentru mine, Osea 14:4 NTR. 0

 

Am avut momente când am refuzat sa mai citesc din Biblie și urmările sau văzut rapid, am căzut foarte rapid spiritul, și de rugat ma rugam doar din obișnuită seara, știu ca l-am dezamăgit pe Dumnezeu cu comportamentul meu dar Dumnezeu mi-a arătat dragostea Lui.

Lasă un răspuns

