Bogdan – Photographer


Da, nu stiu cati stiu dar am un blog de poze in care mai pun si eu cateva, si Ieri am fost pe repede inainte la Cupa Resita campionatul de raliu 2014, si desigur ca au fost destui oameni gura casca :)) si fotografi, lumea asta gura casca mai mult ma incurcat, de multe ori cand vram sa trag un cadru se gasea cineva sa se bage exact in fata mea…. si sa stau sa plece, si pana pleca din fata mea desigur nu mai era subiectul (masina) mda… citeste tot articolul aici! 

Daca iti place ceea ce fac pe blogul de poze ai in dreapta pe blogul de poze (desigur) scris: Keep Calm and follow Bogdan – Photographer si toate link-urile unde ma gasesti si sa ma urmaresti, merci 🙂

Lasă un răspuns

