Citeste-mi gândurile


Îmi place să scriu mai mult decât îmi place sa vorbesc,  pare ciudat dar eu cred ca atunci când scri este mult mai profund, pentru ca într-un fel citești gândurile celui ce a scris,  ca și cum ai fi în mintea lui și ai vedea ce gândește :)) Si desigur îmi place sa și vorbesc,  uneori ma trezesc ca vorbesc cu mine și tot eu îmi răspund :)) (eu am doua prenume Bogdan și Claudiu și ma gândesc ca Bogdan vorbește cu Claudiu :)))  da asta se întâmplă în capul meu,  vezi deja citești ce gândesc eu sau citești cum gândesc eu. Desigur ca vorbesc și cu alte persoane ca nu sunt un singuratic,  dar îmi place sa nu vorbesc aiurea și sa trec de la un subiect la altul asa aiurea,  sau sa vorbesc fără rost. Cineva mi-a zis că sunt nebun ca vorbesc cu mine,  nu zic ca sunt normal :))  dar dacă stau sa ma gândesc eu fac asta de mic și nu, nu am o problema, nu sunt nebun.  Doar ca eu vorbind cu mine gândesc mai bine și desigur ca ma cunoasc mai bine și pot sa îmi dau și sfaturi singur. :)) Cred ca atunci când te gândești la ceva într-un fel vorbești cu tine,  deci nu aveți cum sa spui ca tu nu ai făcut asta niciodată 🙂

Lasă un răspuns

